Temanın eski haline dönmesinin nedeni partinin bitmesine 1 gün kalmasıdır.

Yeni Bir Dönem



Merhaba eski dostlar, sizle ben son sayfadayız artık...

Uzun zamandır siteye girmiyordum veya ilgilenemiyordum, aslında hala ilgilenemiyeceğim. Hele bide okulların açılmasıyla işlerim artacak. Beni şubat tatilene kadar göremeyeceksiniz, tatile kadar siteyi Storm ve Deli Penguen'e emanet ediyorum. Umarım ben dönene kadar iyi işler çıkarırlar, öylede umuyorum :) Şimdilik bu kadar görüşürüz penguenler ;)

Saygılarımla;

5 yorum:

yutyo dedi ki...

Boran sen kendi sitene ihanet ediyorsun. Bu siteyi laf olsun diye açmışsın bildiğin.

Skyth dedi ki...

Bu site öldü lan daha devam etmek istemiyorum :c

Speeder2456 dedi ki...

Bence kötü site

Skyth dedi ki...

CP umrumda değil.

yutyo dedi ki...

Aslında Boran Cp Adası'na yalakalık yapmaya devam etmeseydi Cp sahibi özel yerini kaybetmezdi. Zaten bu Cp Adası Club Penguin türk medyasını tıkadı. İsterseniz ileride size sponsor oluyum zaten sitem Minecraft'la daha çok ilgili bunu hala Cp Adası idiotları anlamadı ayrıca. Yani uzun lafın kısası bize sponsor olup ya cp medyasında farklı bir yön açarak devam edersiniz yada dünyanın en iyi oyunlarından birinin medyası olan ve Cp Adası gibi parazitlerin olmadığı Minecraft medyasına başlarsınız. Minecraft türk medyasında çok türk ünlü var ama bu medyada Cp adası gibi bir tıkaç yok.

Yorum Gönder

Yorum yaparken kötü kelime kullanmayın ve reklam yapmayın.
Paylaşmak istediğiniz bir bilgi var ise buraya yorum olarak atın.