Temanın eski haline dönmesinin nedeni partinin bitmesine 1 gün kalmasıdır.

Yazar ve Yönetici Alımı 2014

Merhaba arkadaşlar;
Site uzun zamandır canlı değilde hatta kapatmayı bile düşünüyordum ama sonradan bu fikirden vazgeçtim ve siteyi güncelleme kararı aldım. Sitemize yazar ve yönetici alımları olacaktır, Yazar olmak isterseniz aşağıdaki kurallara uymanız gerekmektedir. Bu sefer çok ciddiyiz, kurallara uymayanları asla almayacağız!   NOT: Yazar Alımı Başvuru Formu, Yönetici Alımı ile aynı işlevdedir, ne olmak isterseniz yorumlarda bunu lütfen belirtin...








Yazar olmak için belirli kurallarımız var. Bu kurallara uygun bir yazar olduğunuzu düşünüyorsanız bize bildirin!
  • Bize Club Penguin'i ne kadar çok sevdiğinizi gösterin!
  • Kendinize bir blog açarak o bloga kayıtlar yapın. Kayıtları yapış şeklinize göre yazarları seçeceğiz.
  • Yaptığınız kayıtlar size ait olmalıdır, yazılar-resimler size ait olmalıdır. Tabii ki Club Penguin blogundan alınlanlar hariç.
  • Club Penguin hakkında fazlasıyla bilgisi olmalı.
  • Yazarlık deneyimi olmalı, en az bir kere başka sitede yazarlık yapmış olması lazım. 
  • Yazım kurallarına dikkat etmeli. Mesela "herkez" değil, "herkes" diye yazmalı.
  • Noktalama işaretlerine dikkat etmeli, cümlenin ilk harfini büyük yapmalı.
  • Kayıtı kısa ve öz yazmalı, kayıtı resimlerle desteklemeli.
Evet, kurallar bu kadar, biraz aşırıya kaçmış olabilir ama bunları yapmak oldukça basit :)


Yazar olmak için bu başvuru formunu doldurup yoruma atın.

Adınız, Soyadınız: 
Yazarlık adınız:
Yaşınız:
Club Penguini kaç yıldır oynuyorsunuz?:
Blogger posta adresiniz (Gmail):
Yazar olmak için açtığınız blogun adresi:

Yazar olmak için bunları yapmanız gereklidir. Yazar olmaya kabul edilenler aşağıda belirtilecektir ve davet atılacaktır.

Yazar alımı bitiş tarihi: 30 Aralık 19:00
Sonuçların açıklanma tarihi: 31 Aralık 00:00

Dipnot: 1 haftada 10 kayıtı aşan ilk yazar 3 tane membership kodu alacaktır.

~ Club Penguin Sahibi ~

13 yorum:

Boystrick dedi ki...

lannnnnn suleymantunatas@gmail.com

Deneme dedi ki...

eğer yönetici yaparsan geri dönerim.

PengSypro dedi ki...

Arkadaşlar acil yazar ve yönetici arandığı için msn verdiğiniz an alınacaksınız (bu sadece yazar alımı için geçerli yönetici alımı için birebir görüşme lazımdır)

Boystrick dedi ki...

bişey diycem siz bir hafta 10 yayını yapana 3 member kodu diyonuzda ben başladığım ilk günde 12 yaptım lAn.

Boystrick dedi ki...

kodlar nerde hani pazertesi pc ye giremem sadece hafta sonu yaapbilirim zaten yayını

Boystrick dedi ki...

istifaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. benim kodum nerde istifa ediyorumç. ya kodu Pazar'a kadar verirsiniz yada istifaaaaaaaaaaa

Boystrick dedi ki...

istifaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. benim kodum nerde istifa ediyorum. ya kodu Pazar'a kadar verirsiniz yada istifaaaaaaaaaaa

Halperk 3 dedi ki...

Cimbo9 seni ve Yesil Z'yi yıllardır takip ediyordum. Bu yıl CPA , CPS vb. siteler yayını bırakınca kendi sitemi kurdum. Site adresim: turkclubpenguin.blogspot.com . Sizleri siteme bekliyorum. Sitemi yeni kurdum ama hilesiz şekilde 1010 kişi beğendi. Siteme gelirseniz memnun olurum...

Halperk 3 dedi ki...

Arkadaşlar ben de sitenizde görev almak isterim. Şartlarınıza uyup uymadıpımı kontrol etmek için ziyaret edin
turkclubpenguin.blogspot.com

Halperk 3 dedi ki...

Arkadaşlar bugün fark ettim ki her şey yenilenmiş yani sitede bir hareketlilik var. Ben sitenizde yazar veya yönetici olurum. Şartların hepsi bana uyar...

Halperk 3 dedi ki...

gmailim
muhalpkeraki@gmail.com

Halperk 3 dedi ki...

gmailim
muhalpkeraki@gmail.com

Halperk 3 dedi ki...

Adım-Soyadım: Daha sonra vereceğim. Vermek istemiyorum henüz.
Yazarlık Adım: Halperk 3
Yaşım: 14 (8. Sınıfım)
Club Penguin Başlama Yılım: 2006
Blogger Posta Adresim: muhalpkeraki@gmail.com
Bloğum: turkclubpenguin.blogspot.com (Şu an siteme ara verdiğim için geçici olarak kilitledim.İsterseniz siteme yani bana sitenin Facebook sayfasından ulaşabilirsiniz.)
Facebook Sayfa Adresi: facebook.com/anlayarakoku

Ben TEOG SINAVI nedeniyle siteme bir süreliğine ara verdim. Siz beni yönetici olarak alırsanız sevinirim. Ben CP ile alakasız birçok sitede kuruculuk , yöneticilik , tasarımcılık ve yazarlık yapmış birisiyim. Club Penguin bloglarına yeni atıldım. Kurduğum site güzeldi fakat sınavımdan dolayı Mayıs ayına kadar ara verdim. Kısacası ben yönetici olmak ve site düzeni ve yayınlarla ilgilenmek istiyorum...

Yorum Gönder

Yorum yaparken kötü kelime kullanmayın ve reklam yapmayın.
Paylaşmak istediğiniz bir bilgi var ise buraya yorum olarak atın.