Temanın eski haline dönmesinin nedeni partinin bitmesine 1 gün kalmasıdır.

''CPS'' 2. Site Partisi

Selam Arkadaşlar;
Evet arkadaşlar biliyorsunuzki yakın bir zaman içinde site partimiz olacak bunu duyurmuştuk. Parti Bu hafta Perşembe günü başlyacağı için bende Site Partisini Cuma günü yapmaya karar verdim. Uzun zamandır parti yapamadık ve ayrıca cuma günü sitemiz 3. yılına girecek. Bende bunun için 2. CPS Site Partisini düzenledim. Hadi Parti Afişimize bakalım:


Afişimiz  sizce nasıl olmuş ? Aslında afiş resmi CPA'dan alıntı üzgünüm başka resim bulamadım, ama yazıların çoğunu ben yazdım eğer CPA kızarsa özür dilerim :(  Neyse şimdi site partimizin ayrıntılarına bakalım:

Tarih: 22 Mart Cuma
Saat: 20.00 (Akşam 8'de)
Server: Summit
Oda: Town

Evet arkadaşlar bilgileride gördük. Ama Oda Sadece Town olmayacak :D Town'da toplanıcaz ve buluşcaz, sonra tüm odaları gezip eğleneceğiz, ayrıca son olarakta Puffle Otele girip yeni oteli görmüş olacağız. Şimdilik bu kadar, sizleri Site Partimizde görmek beni ve ekibimi çok mutlu eder :) Umarım çok kişi katılır :) 

Katılımlarınızı bekliyoruz :)

NOT: Katılımcılar bu kayıta gelecekleri penguenlerinin isimlerini yazsınlar , nedeni birçok kişi townda olabileceği için karışabilir, o yüzden partiye katılacaklar bu kayıta penguenlerinin isimlerini yazsınlar :)



36 yorum:

... dedi ki...

Harika! Kesin partiye geliyorum.

... dedi ki...

Ve adım Peti 17.

Emir Penguin dedi ki...

Marcker

Anonymous dedi ki...

benim adım lisa3547

Tan AKINCI dedi ki...

bende geleyim bare.sizi kırmayım dostlar :Dasesıvi

Tan AKINCI dedi ki...

benim pengumun adı zaten profil fotoğrafında yazıyor.

Tan AKINCI dedi ki...

bbenim profil fotoğrafımda :D.ve ece senle bitmemiş bir hesabım var!

Tan AKINCI dedi ki...

bu arada bunun çalıntı olduğu çok belli oluyor boran :D.isterseniz ben size yapayım bir pano.

oguzraw w dedi ki...

Boran zaten benimkini biliyorsunda neyse ben yinede her ihtimale karşı yazayım . Penguenimin Adı : Oguzravv

Yunus y dedi ki...

Merhaba :D bende katılmak isterim ve bugercek siteyse sevinirim!
Adım:Master2626
Hehehehehehe
Minecraft oynuyorsanız yorum atın!

Yakubu Aguz dedi ki...

geliyorum ve adım yakubu43

Yakubu Aguz dedi ki...

member kod dağıtılacak mı

Peng Sypro dedi ki...

Henüz mermer kodu belli değil ayrıca benim penguen : Peng Sypro90

CEREN GÜNGÖR cerengungorCPSY dedi ki...

Benimkisi sopiyaa veyatta jennyceren olabilir Boran istersen ben pary afişini yapabilirim

Emir Penguin dedi ki...

Aynen bende yapabilirim

kkkk75828 dedi ki...

kkkk75828

... dedi ki...

Mermer kodu heeee heee...

Anonymous dedi ki...

ben geliyorum!!!!! adım yamacomur

Tan AKINCI dedi ki...

ben yaparım.ceren ve emir in photoshop bilmediği çok belli.(profil fotoğraflarından)

Emir Penguin dedi ki...

ne alaka yutyo D:D

Emir Penguin dedi ki...

saraapril i tanıyan varmı ?

Emir Penguin dedi ki...

tamam böyle bakarsak bende en iyi haberleri buluyorum

Tan AKINCI dedi ki...

ama ben party tablosu işinden bahsediyom.senin kayıt yapmana bişey dedik mi lan!

Tan AKINCI dedi ki...

ceren sitemdeki kayıdı sana veririm ;).ama cp sahibinde benim verdiğimi söyliycen tamam mı?

Tan AKINCI dedi ki...

ceren bu arada.siteme katılsana :)

Emir Penguin dedi ki...

yutyo aslında sen de haklısın photoshop yapmayı biliyorsun

Emir Penguin dedi ki...

Vaay guzel olmus bravo

Tan AKINCI dedi ki...

bişey deyil emir.hatta yaptığım birazcık basit oldu.club penguin in yazı tipi var ama yeni pırıltılı kaplaması yok.kaplamayı nereden indirebilirim?sadece sizin için demiyorum.her işim için lazım olcak.

Tan AKINCI dedi ki...

koyarsanız yutyo verdi diye yazın tamam mı ;)

oguzraw w dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

CEREN GÜNGÖR cerengungorCPSY dedi ki...

Tamam Yuto sitene katılırım e postam ceren.haziran@hotmail.com

Peng Sypro dedi ki...

Yutyo yazarlarımı almayanı çalışıyorsun 2 sitede çalışmak yasak 1 sitede yaparken diğer siteyi unuturlar lütfen yutyo burda böle şeyler yazma aramız bozulmasın :)

Anonymous dedi ki...

ben de varım .penguenim (Samet Ahmet)ve kardeşimin pengueni(PembeYagmur) Boran:)

Tan AKINCI dedi ki...

tamam boran.ama club yutyo nun durumu çok kritik.yani tanıdığın biri varsa bana yollarsan sevinirim.

Meer dedi ki...

Geleceğimden emin değilim fakat yine de adımı vereyim belki geliriz Boran Abi.
Adım sabit zaten: Meer :D

Boystrick dedi ki...

Ben belki gelemiyebilirim.Bide video çekin bence.Bu arada adım:yumurtaaaaaa

Yorum Gönder

Yorum yaparken kötü kelime kullanmayın ve reklam yapmayın.
Paylaşmak istediğiniz bir bilgi var ise buraya yorum olarak atın.