Temanın eski haline dönmesinin nedeni partinin bitmesine 1 gün kalmasıdır.

Ajan Olmak

1. Adım - EPF Ajanı olmak için ilk öncelikle Everyday Phoning Facility'e giriş yapmanız ve telefon kabininin yanına gelmeniz gerekiyor.


2. Adım - Geldiğiniz zaman Director size EPF Ajanı olmayı teklif edecektir. Yes seçeneğini işaretleyin.

Adanın sana ihtiyacı var. Bir ajan ol ve Club Penguin'in korunmasına yardımcı ol. Bu teklifi kabul ediyor musun?
3. Adım - Kabul ettiğiniz zaman Director size bir ajan telefonu verecektir.

EPF Ajanlığına hoş geldiniz. İşte burada senin ajan telefonun -en önemli aletin-
Tebrikler! Artık siz de bir EPF Ajanısınız!
*resimler geçicidir*

3 yorum:

ßurock dedi ki...

kendiniz yapsaydınız bnce monchocho

Unknown dedi ki...

ya ben o kırmızı hedef tahtasını göremedim çıkmıyor tarih 10 eylül 2013

rr dedi ki...

ama epf çoktan yok oldu ve HQ yani epf inşaat ediliyor. tetelefon yeri yapıldı . ama daha değişiği ve aslında epf disney chanel'in 3. yılında yapıldı ve epf aslında experimal penguin ve penguin chat 3ve2 de çıktı

Yorum Gönder

Yorum yaparken kötü kelime kullanmayın ve reklam yapmayın.
Paylaşmak istediğiniz bir bilgi var ise buraya yorum olarak atın.