Temanın eski haline dönmesinin nedeni partinin bitmesine 1 gün kalmasıdır.

Rockhopper


Yehu benim canlarım!
— Rockhopper

Bilgileri

Tam Adı:Kaptan Rockhopper
Irkı:Penguen
Konumu:Migrator'un Kaptanı
Rengi:Kırmızı
Giyimi:Şapka, kaş, sakal, Yarr
İlgileri:Bilinmiyor, ama Sensei olabilir
Arkadaşları:Yarr, Bambadee, Diğer Penguenler
Adaya Ayak Bastı Mı?Evet

Rockhopper (Kaptan Rockhopper olarak da biliniyor) penguen dostu bir korsandır. Yaklaşık 2  ayda bir gemisi Migrator Club Penguin Adasına yelken açar. Her zaman kırmızı puffle'ı Yarr ona eşlik eder. Siz de onunla aynı odada olduğunuzda pulunu alabilirsiniz. Adaya geldiğinde gemisi her zaman Beach'de sabit durur. Onun maceraları bir günlüktür ve Rockhopper Adasından getirdiği nadir eşyaları satar. O Club Penguin Adasına yanaştığında penguenler bazen rastgele server'larda bazen onunla karşılaşabiliyor. Onu gördüğünüzde oyuncu kartına basıp sol alt köşedeki kutu ikonundan onu arkaplanını alabilirsiniz. Rockhopper en az 50 yaşındadır.

Club Penguin'de çok fazla sunucu vardır. Bu yüzden Rockhopper'ı bulmak oldukça zordur. Bulucular sahte olduğu için onlar bir seçenek değildir. Çünkü bulucular ilk yenilendiği zamanlarda doğrudurlar. Sonrasında yanlışa dönüşürler. Rockhopper gemisinde her zaman bir bedava item getirir.

Rockhopper'ın Nadir İtemleri

  • Eye Patch (Ekim 2006)
  • Red Pirate Bandana (Aralık 2006)
  • Pirate Belt (Şubat 2007)
  • Black Pirate Boots (Mart 2007)
  • Puffle Bandana (Mayıs 2007)
  • Stuffed Parrot (Ağustos 2007)
  • Winged Viking Helmet (Kasım 2007)
  • Life Vest (Ocak 2008)
  • Black and Red Sailor Shirt (Nisan 2008)
  • Sailor Hat (Haziran 2008)
  • Brown Pirate Boots (Temmuz 2008)
  • Sailors Cap (Ağustos 2008)
  • Treasure Map Background (August 2008)
  • Eye Patch (November 2008)
  • Red Toque (December 2008)
  • Treasure Map Background (Şubat 2009)
  • Winged Viking Helmet (Eylül 2009)
  • Coins For Change Background (Aralık 2009)
  • Hidden Treasure Background (Mart 2010)
  • The Squid Lid (Haziran 2010)
  • Magician's Top Hat (Eylül 2010)
  • Globe Hat (Aralık 2010)
  • Island Grove Background (Nisan 2011)
  • Puffle Bandana (Temmuz 2011)
  • Inky Squid Lid (Eylül 2011)
  • Globe Hat (Aralık 2011)
Sözleri
  • Test your pirate power! Ahhh....I can't....lift...ahhh.....this....hammer....(2010 yılında Fair Partisinde Dock'ta)
  • Do ye like boogers? (2010 yılında Fair Partisinde Pizza Parlor'da)
  • Do ye want to race to The Great Puffle Circus? (2010 yılında Fair Partisinde Migrator'da)
  • Yarr harr!
Hikayeleri

Zaman zaman Rockhopper adadayken diğer penguenlere yaşadığı hikayelerini anlatır. İşte o hikayeler...
 
Köpek Balığı
Adadayken bir şey gördüm.
Neydi biliyor musunuz?
Bir köpekbalığı!
Gemimden daha büyük!
Ve adanın etrafında yüzmeye başladım!
Tam bin kere geminin etrafını turladım!
Müthiş hızlıydım!
Köpekbalığından da hızlıydım!
Yoruldu ve uzaklaştı,
Böylece en hızlı korsan oldum!

Kremalı Soda
Orada öylece kremalı soda içiyordum.
Çok susamıştım, bütün varili içtim!
Ama sonra bir şey fark ettim.
Hiç kremalı soda içmediğimi!
Ne oldu biliyor musunuz?
O şampuandı!
Ben bir hafta boyunca baloncuk tükürdüm.
Korkunçtu!
Hey siz de bunları yapmayın!
Her zaman varil üzerindeki etiketi kontrol edin!

Sakız
Yine başka bir hikaye!
Tamam korsanlar.
Yanımda gemim vardı.
Yarr ile birlikte denizlere yelken açıyorduk.
Yarr sakız çiğnemeye başladı.
Ne zaman aniden
Benim sakalım sağa kaydı,
Bu yapışkan bir karışıklık oldu!
Ben bir hafta boyunca  dışarıyı topladım.
İşte son korsanlar.
Hepsi bu.

Dev İstridye
Ne zaman bir şey görsem yelken açardım.
Ve dev gibi bir cisim gördüm!
Ben bir hikaye anlattım
Coins for Change hakkında
Cisim bana mutluluk veren bu inciyi verdi!

Değersiz
Bir gece Migrator'da 3 hayalet ortaya çıktı. Geçmiş noel'in hayaleti, mevcut noel'in hayaleti ve cadılar bayramının hayaleti.
Onlar benim bu yılımda nasıl olacağımı söyledi.
Benim değersiz olmayacağımı söyledi.
Onlar "Ah, özür dilerim" dediler. Ve "BA-HUMBUG!" deyip kaçtılar.
Ve bu değersizlik hakkındaki en uzun hikaye olsun!
Hikayelerin devamı gelecek... :)

Bazı Bilgiler
  • Rockhopper'a kart göndermek için onu arkadaş listenize ekleyebilir veya onu sevmediğiniz karakterler listesine ekleyebilirsiniz artık. Bu özellik daha yeni çıkmıştır.
  • O bir gün deniz canavarı gördüğünü söylüyor. O dev bir mürekkep balığı görmüş olabilir.
  • O yüksekten korkuyor. Bu yüzden asla Ski Mountain'e veya Dojo'ya gitmez.
  • O Club Penguin'in ünlü maskotu oldu.
  • 2010 yılındaki Rockhopper Fuarı'nda Yarr'ın favori Puffle performansı Puffle Cannonball olduğunu söyledi.
  • Yarr çok fazla kremalı soda içtiğinde ateş püskürtüyordu. Bir kez Rockhopper'ı bu şekilde korkutmuştu.
  • 9 Haziran 2005 tarihinde Rockhopper bir ilke imza attı. Puffle ırkından ilk Puffle'ı evcil hayvanı olarak kendisine kabul etti. Yani Yarr'ı. Aynı zamanda Puffle'ları Club Penguin'e getirdi.
  • Rockhopper bir çizgi romanında da görüldüğü gibi kokmuş peynir sever.
  • Şubat 2012 döneminde Aunt Arctic gazetede bir değişiklik yapmıştır. Rockhopper'ın Görevi partisinde gazete Aunt Arctic'e Sor bölümü yerine Rockhopper'a Sor bölümü gelmiştir. Ama sadece bir süreliğine.
Adaya Geldiği Partiler

October 2006 · Christmas Party 2006 · Festival of Snow · March 2007 · Pirate Party 2007 · June 2007 · July 2007 · August 2007 · Before the Fall Fair 2007 · November 2007 · Before Save The Migrator Project · Rockhopper's Arrival Party · June 2008 · Paper Boat Scavenger Hunt (2008) · 3rd Anniversary Party · Christmas Party 2008 · February/March 2009 · Brought plants for Adventure Party 2009 · The Fair 2009 · Holiday Party 2009 · March 2010 · Island Adventure Party 2010 · The Fair 2010 · Holiday Party 2010 · Earth Day 2011 · Island Adventure Party 2011 · The Fair 2011 · Holiday Party 2011 · Rockhopper's Quest · 2011 , Advanture Party: Fruit Of  Temple  · 2012

Galeri




Clubpenguin Adasından Alıntıdır, Teşekkürler 



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaparken kötü kelime kullanmayın ve reklam yapmayın.
Paylaşmak istediğiniz bir bilgi var ise buraya yorum olarak atın.